Nuffnang Ads

20 May 2012

Kisah Pembunuh Homoseksual

Bila minda tidak mampu dikawal lagi begini lah jadinya. 


Jeffery Dahmer

Dia digambarkan seorang kaki botol yang tegar, suka mengasingkan diri, kurang bersosial, dia juga seorang homoseksual dan kanibal. Dahmer membunuh 17 orang anak muda dan kanak-kanak lelaki di Milwaukee Wisconsin. Apabila meningkat dewasa, dia menyertai pasukan tentera tetapi dibuang akibat masalah ketagihan arak yang serius. Kebanyakkan mangsanya ditemui di bar-bar tempat dia minum.

Jeffery Dahmer telah dibunuh di penjara oleh Christopher Scaver berusia 25 tahun dengan batang penyapu. Pembunuhan Dahmer telah mencetuskan kekacauan di seluruh Negara di mana tahanan terkenal diletakan dibawah penjagaan perlindungan khas.



Jeffery Dahmer

John Wayne Gacy

Mungkin pembunuh bersiri paling menakutkan yang kita boleh gambarkan, dia gemar berpakaian badut  dan seorang kaki botol serta mempunyai ketagihan dadah yang teruk. Dia juga seorang homeseksual dimana telah membunuh 33 orang anak muda dan juga kanak-kanak. Gacy menarik minat lelaki muda ke rumah untuk bekerja di syarikatnya, kemudian mangsanya akan digari, dirogol dan mencekik mangsanya.


Sama seperti Ted Bundy, Gacy ditangkap ketika mabuk. Dia langsung tidak menunjukkan penyesalan terhadap jenayah yang dilakukannya.  Dia kemudiannya didapati bersalah dan dijatuhi hukuman mati iaitu suntikan maut pada 10 Mei 1994 di Illinois.



John Wayne Gacy

No comments:

Post a Comment